از محققان برتر سال پوهنتون البیرونی تقدیر صورت گرفت

islam_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۴ - ۱۴:۵۴
عکس دانشگاه البیرونی

به همین مناسبت محفلی با سعی و تلاش رهبری محترم پوهنتون البیرونی از طرف معاونیت تحقیقات علمی و به تمویل مالی شرکت مخابراتی روشن با حضور رییس عمومی پوهنتون البیرونی، معاونین این کانون علمی، رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت کاپیسا، رییس اترا ولایت کاپیسا، اساتید و کارمندان ادرای در تالار آمریت نشرات پوهنتون البیرونی برگزار شد. 
این محفل با تلاوت چند از آیات قرآن کریم رسماً آغاز شد، محترم مفتی وقایت الله وقار حن/فی رییس پوهنتون البیرونی ضمن خوش آمد گویی برای حاضرین و ابراز قدردانی از شرکت مخابراتی روشن بخاطر تمویل مالی این محفل ، تحقیق را مسیری پیشرفت دانسته گفت: ((در دنیایی امروزی آن کشور های که پیشرفت نموده است از برکت تحقیق می باشد؛ تحقیق یک میدان پهلوانی است در دنیا آن کسی پهلوان است که قلم پهلوانی داشته باشد)).
در ادامه هر یک محترم مولو/ی عبدالاحد ح/قانی معاون امور علمی، محترم پوهندوی گل آقا انوری معاون تحقیقات و مجله علمی پوهنتون البیرونی، محترم عبدالرحیم همگام، مسئول زون مرکز شبکه مخابراتی روشن به نوبه خویش سخنرانی نمودند.
در اخیر بعد از توزیع تقدیر نامه ها و تحفه های که از طرف شرکت مخابراتی روشن ترتیب شده بود محفل با دعائیه خیر به پایان رسید.
شایان ذکر است که این اولین بار است که در پوهنتون البیرونی محققان برتر سال مورد تقدیر صورت گرفت اند و بار اول است که تمام فعالیت‌های تحقیقاتی اعضای کادری جمع‌آوری و دیتابیس می‌شود

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۴ - ۱۴:۵۴
Background image

از محققان برتر سال پوهنتون البیرونی تقدیر صورت گرفت

به همین مناسبت محفلی با سعی و تلاش رهبری محترم پوهنتون البیرونی از طرف معاونیت تحقیقات علمی و به تمویل مالی شرکت مخابراتی روشن با حضور رییس عمومی پوهنتون البیرونی، معاونین این کانون. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳۱ - ۲۱:۵
Background image

جشن فراغت سال 1403 محصلین پوهنتون البیرونی برگزار شد

محفل فراغت ۶۱۵ تن محصل به صورت دسته جمعی با حضور رییس عمومی پوهنتون البیرونی، معاونین این کانون علمی، معاون والی ولایت کاپیسا، قومندان امنیه ولایت کاپیسا، ولسوال حصه اول کوهستان، مسؤلین. . .

BACK TO NEWS