تقرر و معرفی مفتی وقایت الله " وقار حنفی" بحیث ریس پوهنتون البیرونی

islam_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۲ - ۱۵:۳۴
پوهنتون البیرونی

  بر اساس پیشنهاد شماره2441 مورخ 18/9/1445 مقام محترم وزارت محترم تحصیلات عالی و منظوری آن طی حکم شماره 840 مورخ 12/2/1445 مقام عالیقدر امیرالموُمنین حفظه الله، مفتی وقایت الله "وقارحنفی"  امروز یکشنبه 12 سنبله 1402به حیث رئیس پوهنتون البیرونی در بست اول  تقرر حاصل نمود.

   محفل به مناسبت معرفی محترم مفتی وقایت الله "وقارحنفی" از سوی استادان، کارمندان و محصلین در پوهنتون البیرونی برگزار شد. در این محفل محترم وقارحنفی رئیس پوهنتون البیرونی از استادان وکارمندان خواست تا در قسمت اجرای وظیفه رعایت و ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی، توجه به تحقیق علوم عصری و تدریس موثر برای محصلین و جامعه اکادمیک داشته باشند. تا افغانستان از طریق آموزش علوم عصری به سوی ترقی و انکشاف در بین کشورها نقش اساسی را ایفا کند.

    همچنان مفتی وقایت الله "وقارحنفی" رئیس پوهنتون البیرونی از اعتماد رهبری محترم وزارت     تحصیلات عالی ابراز قدردانی کرده و تعهد سپرد، تا اجراآت خویش را به گونۀ صادقانه، مستقل و بی‌طرف در پرتو قانون شرعی انجام داده و برای انکشاف وارتقای این نهاد علمی  تلاشی می نمایید.

.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۴:۱۳
Background image

شانردهمین دور فارغ التحصیلان پوهنحی طب معالجوی در پوهنتون البیرونی برگزار شد

در این محفل محترم شیخ الحدیث و القرآن مولوی ندا محمد ندیم، وزیر محترم تحصیلات عالی و هیئت همراه شان، محترم قاری احسان الله بریال، والی ولایت کاپیسا، محترم مفتی وقایت الله وقار حنفی،. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۲۶
Background image

پیغام تسلیت!

با تأسف اطلاع یافتم که پوهنیار استاد عبدالعلیم خوش‌حال، استاد پوهنځی شرعیات پوهنتون البیروني، داعی اجل را لبیک گفته و از دنیایی فانی، چشم بست.
استاد محترم، عمر خود را در کسب علم، تدریس. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱ - ۱۳:۳۵
Background image

ورکشاپ «تشریح عملی رهنمود پلان استراتیژیک » در پوهنتون البیرونی برگزار گردید

ورکشاپ یک روزه، تحت عنوان«تشریح عملی رهنمود پلان استراتیژیک »به رهبری محترم مولوی عبدالاحد حقانی معاون امورعلمی پوهنتون البیرونی در صالون کنفرانس آمریت مرکز انکشاف مسلکی پوهنتون. . .

BACK TO NEWS