پیام تسلیت و همدردی رئیس و اعضای رهبری دانشگاه البیرونی در رابطه به شهادت دو تن از استادان دانشکده طب و تعلیم وتربیه

islam_admin
دوشنبه ۱۴۰۰/۳/۱۰ - ۱۱:۴۸
شهدای دانشگاه البیرونی

با درد و اندوه فراوان اطلاع گرفتیم که دو تن از استادان دانشگاه البیرونی در نتیجه یک حمله تروریستی بتاریخ ۸-جوزا-۱۴۰۰ جام شهادت را نوشیده و به حق پیوستند

انالله و اناالیه راجعون
در این حادثه المناک که در اثر انفجار ماین کنار جاده بالای موتر حامل استادان دانشگاه البیرونی به وقوع پیوست پوهنیار نوراحمد احمدی استاد دیپارتمنت ریاضی دانشکده تعلیم وتربیه و پوهنیار دوکتور میوند فاروق استاد دانشکده طب  این دانشگاه به شهادت رسیدند و تعدادی از استادان این دانشگاه مجروح شده‌اند. به نمایندگی هیأت رهبری دانشگاه البیرونی  این عمل تروریستی را به جان افراد ملکی و به خصوص استادان این نهاد علمی تقبیح می نمایم. همچنان ضمن ابراز همدردی ، از خداوند متعال برای خانواده، دوستان و به ویژه استادان دانشگاه البیرونی صبر جمیل، برای شهدا بهشت برین و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل استدعا می‌نمایم.
پوهنمل دکتور عبدالقهار سروری رئیس دانشگاه البیرونی

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۴:۱۳
Background image

شانردهمین دور فارغ التحصیلان پوهنحی طب معالجوی در پوهنتون البیرونی برگزار شد

در این محفل محترم شیخ الحدیث و القرآن مولوی ندا محمد ندیم، وزیر محترم تحصیلات عالی و هیئت همراه شان، محترم قاری احسان الله بریال، والی ولایت کاپیسا، محترم مفتی وقایت الله وقار حنفی،. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۲۶
Background image

پیغام تسلیت!

با تأسف اطلاع یافتم که پوهنیار استاد عبدالعلیم خوش‌حال، استاد پوهنځی شرعیات پوهنتون البیروني، داعی اجل را لبیک گفته و از دنیایی فانی، چشم بست.
استاد محترم، عمر خود را در کسب علم، تدریس. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱ - ۱۳:۳۵
Background image

ورکشاپ «تشریح عملی رهنمود پلان استراتیژیک » در پوهنتون البیرونی برگزار گردید

ورکشاپ یک روزه، تحت عنوان«تشریح عملی رهنمود پلان استراتیژیک »به رهبری محترم مولوی عبدالاحد حقانی معاون امورعلمی پوهنتون البیرونی در صالون کنفرانس آمریت مرکز انکشاف مسلکی پوهنتون. . .

BACK TO NEWS